زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

خواهش



خواهش میکنم..

همه حرفهاتو.. 

فقط اینجا بنویس..

 

 تا یک آرشیو برای مرور صحبت ها  باشه ...  

ممنون ..

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:26

فکر کنم همه ی حرفایی که باید میگفتم گفتم.همه ی اون چیزایی رو هم که با خودم قرار گذاشته بودم هیچوقت نگم و نباید می گغتم گفتم چون اگه درک فهمیدنشو داشتی این اتفاق نمی افتاد!!!
از نظر من تو فرصت زدن حرفاتو چند ماهه که از دست دادی.
الان دیگه منی نیستم تو زندگیت که بهت گیر بده...کنترلت کنه..داری اونطوری که دلت میخواد زندگی میکنی.مگه نه؟پس کشش نده

این پست آخر بزرگترین اشتباهی بود که میتونستی انجام بدی.
همه چی برات هنوز سرگرمی و بازیه؟؟؟

دنبال آرشیو میگردی؟!!!!!
واقعا متاسفم..


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد