زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

تنفر تو ...

چیه ..بهت بر خورده ...
متنفر شدی...
از کی...
از چی...
از خودت باید متنفر شی..
از خودت بدت بیاد....
چون من دقیقا دست پرورده خودتم ...
هر طوری که خواستی شدم ..
هر جور که دلت خواست بودم ...
پس باید از خودت و کارات و اخلاق تند و بی منطقت متنفر باشی...
حرف حق تلخه ...
چرا جرات شنیدن حرف حق و نداری ..چرا
تو۱۰۰۰ خواسته داری که من باید براورده کنم ...
اما من فقط یک خواسته دارم اونم درک متقابله..
چرا این یک دونه برات این قدر دشوار درکش...
چشماتو باز کن ..
۳۰ سالته ..
 کجا میتونی دیگه کسیو پیدا کنی تا مثل من با همه مشکلاتت تو رو بخواد ...
با همه سختیات بسازه و دم نزنه ...
چرا از روی خودخواهی بی جهت کسی که همه چیزشو برات فدا میکنه میرنجونی..
اگه گفتم سالی عمرم و تباه کردی برای اینکه با تمام صادقانه رفتار کردن و پاکیو هرز نپریدن و...
بازم انگ به آدم میچسبونی و ادم و متهم میکنی ..
پس فایده این همه رفتار صادقانه و عاشقانه و ...چیه ؟
بگو دیگه چرا صدات در نمیاد ؟
خواستی مال تو باشم ..شدم
خواستی و خواسته هات رو تا جایی که در توانم بود پر کردم ..
دیگه چته ؟
آپارتمان بهانه بود ..نه ..بگو حرف دلت و بزن .. من برات سرگرمی بودم ...
دنبال یک سنگ گنده بودی بندازی جلو پام تا با مخ بخورم زمین و دیگه نتوونم از جام بلند شم ..
باشه ..عیب نداره ..خواسته های تو متین و منطقی ..
منم که مشکل دارم .. منم که با خودم و اطرافم کنار نمیام ..
میمردی تو که سالیو صبوری کردی یک ماه رمضونم روش ...
ما که تو همینش اعلام آمادگی کردیم ..
پس چرا جا زدی...
ترسیدی بیام .. نتونی از سرت بازم کنی ..
یا نتونی بهوونه مناسبی برای رد کردنم داشته باشی ..
ما که به آب دهنت بر پا بودیم ...
ما که به ارادت نفس در سینه حبس کردیم و دم نزدیم ..
دیگه دردت چی بود ؟
تو با این کارات دلم رو شکستی..
نفرینت نمیکنم چون بقول خودت کار پیر زن هاست ..
اما اگه خدا رو قبول داریو نمازشو میخونی ..عبادتش میکنی ...؟
بدون یک روز جواب منو ازت میخواد ..امیدوارم بتونی جوابگو باشی ...
نظرات 1 + ارسال نظر
sogol جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:46 http://guilty.blogsky.com

salam bahal bood be manam sar bezan bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد