زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

حقیقت...

دیروز یکی از علما بهم گفت:

وقتی یه رابطه خراب میشه...و مثلا طرفین فکر میکردن عاشق هم هستن.... معمولا مردها یه سال طول میکشه تا فراموش کنن...و خانوما دوسال!!!

داشتم فکر میکردم یا اون الکی جزء علما درومده یا من غیر عادیم!!

مال من ۲ ماهم طول نکشید!!!


تو که بقول خودت ۲ ماهه یک زندگی ۷-۸ ساله رو فراموش کردی

لابد عشق یکی دو ساله رو ۱ ساعته یادت میره ..

من چقدربدبختم که ظرف ۱ ساعت همه زحمات ۱- ۲ سالم باید به هدر بره


رفتم تو فنجون تازه م نسکافه درست کردم...و به خودم قول دادم که به تو فکر کنم...الان دوساله که هر روز دارم بیشتر تمرین میکنم برای بهتر بودن و بهتر زندگی کردن....و این نهایت بدشانسی توئه که از یه آدم عوضی که داره تلاش میکنه بهتر باشه توقع بهترین بودن رو میکنی!!!


خودت میدونی که باید کارای تزمو انجام بدم...پس ببخش که بیشتر از خوردن یه فنجون نسکافه نمی تونم بهت فکر کنم...


آره حقیقتا من فقط به اندازه نوشیدن یک فنجون نسکافه در زندگی تو نقش دارم و بیش از اون ارزشی برای حتی فکر کردن هم برات ندارم ..


واقعا ممنونم از این همه توجه ...چی میتونم بگم


تحول...

از این وضعیت خسته شدم...

نه تو میتونی درکم کنی نه هیچ کس دیگه ...

کاش میشد تحولی ایجاد کرد ...