زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

پاسخی به یادداشتهای بی عنوان

اگه تحت فشار بودی..  

اگه دوریم رنجت داده ..

اگه مورد بی توجهی قرار گرفتی .. 

اگه اعصابت بهم ریخته و از دستم ناراحت ودلخوری.. 

فقط و فقط خودت مقصری.   

بارها ازت خواستم در رفتارو کردارت تجدید نظر کنی  ..

هر آدمی برای خودش شخصیت داره و قابل احترامه..    

اما تو وقتی از کسی خوشت نمیآد ..

 یا اعمال ورفتارش باب میلت نیست ..  

طرف رو  زیر پات با توهین و تحقیر و حرفهای ناپسندت 

 له میکنی ........   

*آدما تو یه رابطه دنبال حضور طرف مقابلشون هستن...این حضور فقط موقع دردسر و  نیاز نیست...یه حضور دائمیه...  

 

 پس چرا خودت هر زمان که به حضورت نیازمند بودم  

تنهام گذاشتی ؟؟؟    

پس چرا خودت هر زمان که باید میبودی نبودی و  

خودت رو پشت کوهی از مشکلات قایم میکردی؟؟؟  

 گلایه من از فحش و بد وبیراه نیست.  

گلایه من از ناسزا و عصبانیت و عجولانه تصمیم گرفتنت نیست ..  

 گلایه من از همیشه تنها موندنمه .. 

گلایه من از زمانیه که باید کنارم میبودی اما تو نبودی ..   

فقط خودت رو میبینی..! 

یک بار خودت رو جای من قرار بده ..   

هر وقت نیازداشتی بودم .. 

هر وقت خواستی در خدمتت بودم .. 

 

هرزمان تنها بودی با حضورم تنهای و بی کسی تو پر کردم ..  

هر زمان اراده کردی اومدم وبودم ...  

اما تو چی ...؟ واسم چیکار کردی ؟؟؟ 

تنهایی من و کدوم مرتبه با حضور پر کردی؟؟؟

 

هر بار مشکل داشتم تو یا نبودی... 

 یا خودت رو پشت یک حصار پوشالی قایم کردی...  

*نه بخاطر اینکه بگم تو به هدفت رسیدی...فقط به خاطر اینکه برای شخصیت خودم ارزش زیادی قائل هستم..من به وجود "خودم" خیلی اهمیت میدم...حالا اسمش خودخواهی باشه...مهم نیست   

تنها چیزی که بهش اهمیت ندادی و نمی دی حضور من در این  

رابطه بوده ...  من واسه پیروزی جشنی ندارم بگیریم پیروزیی وجود نداره  ... 

مدتهاست اخلاق و رفتار نادرستت رو دارم تحمل میکنم ..   

حالا دیگه ظرفیتم پر شده دیگه تحمل توهین و تحقیرت رو ندارم ..  

  

باید تنها بمونی تا قدر اونهایی که دوستت دارن و تو براشون ارزشی قائل نیستی و همیشه فکر میکنی این وظیفه ماست که دوستت داشته باشیم و به فرمانت باشیم  رو درک کنی ..    

 این تویی که واسه نداشتن من باید مرثیه بگیری آره واقعا همینطوره تو مفت من و از دست دادی خیلی مفت ..  

 

بورو با خودت خلوت کن شاید هم واست اهمیتی نداشته باشه بود یا  

نبود من ..  

 

اما بدون تنها عاملی که باعث فاصله بین ما شد  ..

همون خودخواهی و غرورت بود .   

شاید اگه ۲۰ روز پیش عذر خواهی میکردی مسئله این همه حاد نمیشد ... 

 قایم باشکی وجود نداره روابط ما باید موشکافی و بازبینی بشه رفتارهاو برخوردهای تو خیلی زشت و زننده بوده و من و سخت میرنجونه ...   

مسائل مالی و ...هیچ دخلی به این موضوع نداره خودت رو موشکافی کن .. رفتارتو اصلاح کن ..   

به آدم ها ارزش بده و براشون احترام قائل شو  تا بهت احترام گذاشته بشه ...  

همونطور که انتظار داری دوست داشته بشی انتظار دیگران رو برآورده کن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد