زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

زمزمه های من و تو

درد دل های خیلی خصوصی

حرف مفت ...

ممنون از حرفات...

اما متاسفانه فقط تو این قضیه خودتو دیدی...بدون اینکه حتی یه درصد طرف مقابلم به حساب بیاری...

یا تهدیدم کردی...یا تحقیر کردی...یا کنایه زدی...و مثه همیشه همه ی تقصیرارو گردن من انداختی...

 گلایه من از فحش و بد وبیراه نیست.  

گلایه من از ناسزا و عصبانیت و عجولانه تصمیم گرفتنت نیست .. 

*اتفاقا بر خلاف حرفی که زدی تموم عکس العملهات نشون داده که گلایه ت از همون بدو بیراها بوده!

هر وقت نیازداشتی بودم .. 

هر وقت خواستی در خدمتت بودم ..

*آره دقیقا...اما اون وقتایی که بهت نیاز داشتم...در بقیه موارد ولم کردی به امان خدا( گله گی  دو سه ماه پیشمو اگه یادت بیاد که بهت گفتم بی توجه شدی...تو چی کار کردی؟شروع کردی به مسخره بازی و...)

هر بار مشکل داشتم تو یا نبودی... 

 یا خودت رو پشت یک حصار پوشالی قایم کردی... 

*تو انقده مخفی کاری داری تو زندگیت که حتی موقعی که دچار مشکلی...با یه جمله حوصله ندارم...یا وضعیتم مساعد نیست انتظار معجزه داری از من...منم هنوز پیغمبر نشده م که بفهمم اون لحظه میزان سختی اوضاع واسه تو چند درصده...!!اما من همیشه راست و حسینی همه چیو حتی خصوصی ترین موردای زندگیمو بهت میگم واسه همینه که تو میدونی من دقیقا تو چه وضعی هستم و کمکم میکنی...

تنها چیزی که بهش اهمیت ندادی و نمی دی حضور من در این  

رابطه بوده ...

*این حرف کاملا ثابت میکنه که تو فقط چیزاییو میبینی و میشنوی که دلت میخواد...یعنی تا الان این حرفا و صحبت ها فقط واسه وقت گذرونی بوده نه اهمیت دو تا آدم و رابطه شون!!!...

مدتهاست اخلاق و رفتار نادرستت رو دارم تحمل میکنم ..   

حالا دیگه ظرفیتم پر شده دیگه تحمل توهین و تحقیرت رو ندارم .. 

منم عین تو!...با این تفاوت که همون کوه مشکلات من که به نظر تو احمقانه و خنده داره...چیزی به نام ظرفیت واسه من باقی نذاشته...

باید تنها بمونی تا قدر اونهایی که دوستت دارن و تو براشون ارزشی قائل نیستی و همیشه فکر میکنی این وظیفه ماست که دوستت داشته باشیم و به فرمانت باشیم  رو درک کنی .. 

*از تجویز و نسخه ای که پیچیدی ممنون...اما بقیه آدمای توی زندگیم مثه تو فکر نمیکنن...با تموم حرفا کنارم مونده ن که بهم ثابت کنن هیچ وقت تنها نبودم و نیستم..

 این تویی که واسه نداشتن من باید مرثیه بگیری آره واقعا همینطوره تو مفت من و از دست دادی خیلی مفت .. 

*چی بگم!!

اما بدون تنها عاملی که باعث فاصله بین ما شد  ..

همون خودخواهی و غرورت بود .

*این بی انصافانه ترین حرفی بود که میشد بزنی!...

شاید اگه ۲۰ روز پیش عذر خواهی میکردی مسئله این همه حاد نمیشد ...

دیدی گفتم تو تنها هدفت این بوده که به خودت ثابت کنی برنده شدی؟؟

به آدم ها ارزش بده و براشون احترام قائل شو  تا بهت احترام گذاشته بشه ...  

همونطور که انتظار داری دوست داشته بشی انتظار دیگران رو برآورده کن...

من آینه آدمای اطرافمم...پژواک کارا و حرفاشون...این حداقل شعوره که فکر کنم داشته باشم...اگه کسی منو برنجونه و انتظار احترام و علاقه داشته باشه باید به شعورم شک داشته باشم!

این حرفا و نوشته ها اذیتم میکنه...ترجیح میدم نه دیگه بنویسمشون نه اینکه بخونمشون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد